1.6582; 34CrNiMo6; 34HNM
Stal do ulepszenia cieplnego

Wymiary:

+ A od Φ 20 mm do Φ 320 mm średnicy
+QT od Φ 20 mm do Φ 300 mm średnicy
Skład chemiczny:
Pierwiastek | C | Si | Mn | P | S | Cr | Mo | Ni | Cu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
min | 0.30 | 0.10 | 0.50 | max | max | 1.30 | 0.15 | 1.30 | max |
max | 0.38 | 0.40 | 0.80 | 0.025 | 0.035 | 1.70 | 0.30 | 1.70 | 0.40 |
Odpowiedniki:
Wr.Nr. | PN | EN | GOST | AISI |
---|---|---|---|---|
1.6582 | 34HNM | 34CrNiMo6 | 38Х2Н2МА | 4337 |
Stan dostawy:
Pręty okrągłe:
- +A – wyżarzanie zmiękczające
- +QT – wyżarzanie zmiękczające
Opis:
Stal konstrukcyjna stopowa do ulepszania cieplnego również na wskroś. Przeznaczona na elementy mocno obciążone, gdzie niezbędny jest wysoki poziom ciągliwości. Odporna na wibracje i uderzenia. Przeznaczona do wytłaczania na zimno, hartowania powierzchniowego, oraz kucia.
Zastosowanie:
Do mocno obciążonych części w konstrukcjach samochodów i silników. Wały korbowe silników lotniczych, wały napędowe, elementy turbin wielkogabarytowych, koła zębate, korbowody, wały pomp i pras, wirniki.
Wymiary:

+ A od Φ 20 mm do Φ 320 mm średnicy
+QT od Φ 20 mm do Φ 300 mm średnicy
Skład chemiczny:
Pierwiastek | C | Si | Mn | P | S | Cr | Mo | Ni | Cu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
min | 0.30 | 0.10 | 0.50 | max | max | 1.30 | 0.15 | 1.30 | max |
max | 0.38 | 0.40 | 0.80 | 0.025 | 0.035 | 1.70 | 0.30 | 1.70 | 0.40 |
Odpowiedniki:
Wr.Nr. | PN | EN | GOST | AISI |
---|---|---|---|---|
1.6582 | 34HNM | 34CrNiMo6 | 38Х2Н2МА | 4337 |